tirsdag 3. mars 2009

Pernille har altså, via sin blogg utfordret meg til, tja jeg veit ikke hva jeg egentlig skal kalle det.
Men "reglene" eller beskrivelsen var i alle fall sånn her:

«Det er vanskeligere enn det ser ut! Kopier til ditt eget notat, slett mine svar og legg til dine. Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarer på alle spørsmålene. Gi ordentlige svar, og ikke dikt opp! Hvis personen før deg har samme bokstav, så må du gi et annet svar. Du kan ikke bruke samme ordet to ganger. Utfordre 4 venner.»

Hva er navnet ditt: Ulrikke
Ord på fire bokstaver: Ugle
Guttenavn: Ulf-Olav
Jentenavn: Unni-Karianne
Et yrke: Undergrundsmester
Farge: Ullsokkrød
Noe du har på deg: Utendørspysj
Mat: Ulvepaté
Noe på badet: U-tips
Et sted: Uganda
Grunn til å komme for seint: Underlivskløe
Noe du roper: Ugh!
Film tittel: Ulvenatt (det er en som heter det?)
Noe du kan drikke: Urin? (æsj! haha)
En musikkgruppe: Ukulele orchestra of great britain (det er ikke tull en gang)
Et dyr: Umm, jeg vet ikke :)
Gatenavn: Underground street (eller hva? Nei, dette var jo teit)
Bilmerke: Under-land rover?
Sang tittel: Under the surface
Et verb: To undress? :D

Jeg utfordrer Synnøve, Jørgen, Ylva og Vegard :)

2 kommentarer:

  1. Søteste headeren :-)

    SvarSlett
  2. Utrolig søt blogg du har :)
    Denne har jeg lyst å følge med på! Jeg legger gjerne deg til på bloglovin viss du vil legge meg til ?:) Ha en kjempe fin helg videre:)

    SvarSlett