tirsdag 10. mars 2009

1006

Alle har sikkert sett de der South Park greiene, der man kan lage seg selv eller noen andre venner eller mer eller mindre randoms i South Park style. Jeg bestemte meg for å forsøke å lage meg selv, og selv synes jeg det ligner så og si, i alle fall er det helt klart og tydelig sånn ca i kategorien KUNST.



Først og fremst er jo jeg SuperUlrikke, som så klart betyr at jeg må ha superskurk maske på og superskurk kappe (Og for de som trodde SuperUlrikke var en helt: naive idioter)
Gjørmehullet skal få frem følelsen av hvordan jeg har det når jeg hører Chris Browns jamrende fløtepus stemme fra morgenradioen.
Ja, jeg sikler hele tiden når jeg planlegger hvordan jeg skal ta over verden, det er sånn superkraft sikkel!
Glorien og den hvite uskyldige kjolen er der sånn at de naive idiotene tror at jeg er superhelt.
Jeg følte denne fikk veldig frem meg! Hva synes du? :D
Nå venter jeg bare på utålmodige folk som maser "Do me, do me!?!?" :D

OG da jeg kom hjem i dag og logga på fantastiske hotmail, for å se om jeg hadde fått noen mail som jeg ikke kom til å gidde å åpne, så jeg at nå hadde mitt antall uleste e-post nådd 1006.
Ikke fordi jeg prøver å spare på uleste mail eller noe, det er bare kjedelig å slette eller å lese, så jeg gidder ikke. Men nå som det er nådd over 1000 kanskje jeg skal hive meg over å rydde litt i innboksen?
Nei.
Ettersom jeg kjeder meg og egentlig skulle gjort Kina lekser, kaster jeg med et bilde av innboksen min, bare på trass for å kjede deg som gidder å lese det her enda mer.

8 kommentarer:

  1. Du venter bare på at folk skal begynne å mase "do me, do me"? Ulrikke da, naughty!

    SvarSlett
  2. Åååh :(
    Du skjønte hva jeg mente! >:O

    SvarSlett
  3. Jææh.. kanskje det er jeg som er naughty.. :D

    SvarSlett
  4. You've already done me.
    Du skriver fantastisk morsomme innlegg, faktisk. Liker bloggen din bare bedre og bedre og bedre.
    Men på på ord delings feil. <-----
    Svæært irriterende.

    HUGZ n KIZZ

    SvarSlett