mandag 2. mars 2009

DØR-REGLER!

Jeg stiller meg selv relevante spørsmål som hvor interessant er det å skrive om mattradisjoner i Kina og hva det barneploppende landet har tenkt å gjøre for miljøet sitt, når jeg veit at 4-5 andre på andre grupper skriver om akkurat det samme så læreren kan ha gleden av å lete etter små pirkefeil.
Nei, sånne prosjekt er teite, rett og slett.

Jeg har også fundert litt på hvor det å banke på døra før man buste inn, forsvant med tiden.
Og jeg er temmelig sikker, nei feil - jeg er helt sikker på at det ikke bare er meg her i denne usle verden, som irriterer seg over mennesker som så og si løper inn på rommet til en stakkar, uten noen jævla forvarsel om at de har tenkt å glede med sin - ikke alltid så gledelige ankomst!
Så jeg bestemte meg for at dette var ikke noe jeg gadd å ha på mitt rom no more, så jeg hang like så godt opp en lapp på døra mi.
Døras regler går sånn her:

"Jeg setter pris på at du ikke buser inn på rommet mitt uten å banke på. Slipper jeg deg inn kan du buse så mye du vil. Kommer du inn bare for å klage eller kjefte, så kan du baaare glemme det. Gå helst ikke inn om jeg ikke er der, med mindre jeg sier det er greit. Ulrikke. P.S. - Stetter også pris på at du faktisk følger disse reglene og ikke bare ler av dem og buser inn allikevel."

Jeg synes dette var ganske greie regler, hva synes du?

Det er forresten ikke jeg som har klistra på de stygge klistremerkene, det er bror sitt underverk.

4 kommentarer:

  1. Ilrikke du Ulrikke. Du er virkelig noe for deg selv. Neida, jeg synes det er søtt å først henge på 250 klistemerker for så å henge på regler for rommet ditt! Jeg veit nemlig at det er du som har satt på alle de klistemerkene. du bare sier at det er din bror fordi du ikke vill at folk skal le av deg, men je ler. he - he - he :D hahah, søta ^^

    SvarSlett
  2. Ikke le av meg! :O
    Det eer bror som har satt dem opp! >:O
    Nå kommer ingen til å tro på meg! :( :(
    <3

    SvarSlett
  3. haha, jeg hadde også slike regler og plakater på døren min (når jeg var 10, vell å merke). De lappene var jo nesten litt søte ^^

    SvarSlett
  4. Tror på deg jeg, Ulrikke! Jeg ville også hatt sånne regler, hvis jeg hadde visst at noen kom til å følge dem. :)

    SvarSlett