onsdag 25. mars 2009

ER DET BARE MEG?

Okeiokeiokei, det kan hende det bare er meg, men jeg må sjekke om jeg bare har synsproblemer eller hva det nå måtte være, eller ikke.
For jeg fikk øye på en reklame her en dag, for tupéer og parykker, på en eller annen side på godeste internetten.
Og da er mitt enkle spørsmål: Ligner ikke dette skremmende mye på vår alles kjære Britney Spears?!

Og i så fall er det bare jeg som tar ironien ved det faktum at hun faktisk barberte hele jævla hodet sitt og derfor trenger parykker, noe som den her nettbutikken reklamerer så voldsomt for?!
Det her er sånt som jager hverdagstankene mine.

3 kommentarer:

  1. det er da ikke Britney det? ;o
    Ulrikke.. Du bryr deg om så utrolig mye du ikke behøver å bry deg om. Du bedriver tiden din med noe du rett og slett ikke behøver å slite tankene dine med. Kan du ikke heller sette av litt tid til meg? (A)

    SvarSlett
  2. lolættizz. Det er ikke Britney, lille venn. Såri tu disapåint ju.

    SvarSlett
  3. Jeg synes også det ligner litt på britney. De har jo redigert øynene hennes, så hvem vet! Det er ikke godt å si.

    SvarSlett