søndag 8. mars 2009

JAH :]

Jeeeeg tenkte at ettersom jeg (igjen, dvs på fredag) rydda rommet mitt og alt så -så fantastisk og skinnende ut at jeg kunne speile meg selv i det meste av inventar på rommet mitt, så skal jeg legge ut et bilde av skapet mitt. Resten ligger igjen rundt på gulvet, pulten og overalt ellers og flyter. :]


Jeg har rett og slett blitt bitt av basillen og leser for tiden Twilight, som altså handler om ei jente og en vampyr som de fleste har fått med seg, og derav mitt lekne ordspill; "bitt av basillen". Hehehe, ja jeg vet jeg er morsom :D
Jeg foreslår også at du hører på sangen Steady, as She Goes - The Raconteurs
Jørgen var her på fredag, og da det ble så klart(!) tatt bilder.
Oh, yes - vi er heite :]
OG Jørgen tok litt av da han så solbrillene mine som er helt like som Edward Cullen sine fra Twilight, for Jørgen er nemlig overbevist om at han er en vampyr og at han er like heit som Robert Pattinson
Hva synes du, ligner de?

4 kommentarer:

  1. Mjææh, heit, men jørgen du er dessverre ikke såå lik han <3

    SvarSlett
  2. HEIHEIHEI HEIDI!
    Neiokeida. Ser den!

    SvarSlett
  3. Hvis du hadde likna så veldig hadde det vært farlig for deg å være venn med meg! (a)

    SvarSlett