søndag 22. mars 2009

EN KOSELIG UTFORDING

Jeg fikk en koselig, men også nokså vanskelig utfordring av Jørgen (http://www.ukult.blogspot.com/) som går sånn her:

Jeg skal skrive seks positive ting om meg selv + legge ut et bilde av meg selv som jeg er fornøyd med, for så å tagge noen andre.
  • Jeg kan alltids finne noe positivt i en person eller en situasjon, selv om jeg ikke sier det høyt.
  • Jeg er ganske utadvendt.
  • Jeg forsøker så godt jeg kan å være der for vennene mine. (Må nesten spørre dem om de synes jeg er flink til å være der for dem)
  • Jeg er ikke helt idiot i hodet mitt, tror jeg. =)
  • Jeg er veldig lett å blidgjøre
  • Jeg er vel stort sett veldig hyggelig mot de fleste jeg møter.
Bildet jeg liker litt. Jeg vet ikke jeg, men det er vel greit nok? =)
Hva synes du? :)
Jeg utfordrer Helene, Heidi, Ylva, Helén og Pernille :D

Jeg og Håkon kjeder oss i gymmen : D


Kjetil synes jeg tar uskarpe bilder, og det er vel for så vidt sant, men jeg skylder på det faktum at det eneste kameraet jeg har er et jævla mobilkamera! Så om du hele tiden har trodd at jeg skjelver på hånda som bestemora mi, så tar du helt rett, men mobilkamera er en god unnskyldning fordet :)

Så vil jeg anbefale å se på denne helt superfantastiske linken; http://www.rarenyheter.com/?p=1763, om en hund som har hjerteform i pelsen sin. Hm, gud så gripende, jeg følte virkelig at det her ga meg noe helt spesielt og dette traff meg rett i hjertet!

Det sies at denne hunden faktisk har fått mange mennesker som har vært triste i bedre humør. For det er vanskelig å la være å le når en ser hjertet i pelsen til denne sjarmøren. På denne måten har hunden vært med på å spre glede og latter i området den bor. Rart at naturen har utstyrt hunden med et hjerteformet mønster i pelsen, kanskje for å glede oss mennesker.

Oh, yeah :]!

Det her er Omer >:D Og det her er meg :)


Halvhjerta oppsummering når man i utgangspunktet ikke har noe å skrive om =)

6 kommentarer:

  1. Meg Heidi ?
    Du er forresten ganske så søt :}

    SvarSlett
  2. du er så teit ulla, jeg har utfordret deg for leeeeeeenge siden!! ;p

    SvarSlett
  3. hahaha, dumdum, jeg får ikke alltid sånn med meg da, Pernille :O
    Ja, duu Heidi :D

    SvarSlett
  4. "Halvhjerta oppsummering når man i utgangspunktet ikke har noe å skrive om =)" - Jeg ler! :D

    Og veldig søt artikkel også. Og fin utfordring.

    SvarSlett
  5. Jeg synes bildet var søtt. Noe du alltid er!

    SvarSlett
  6. Du skal nok få ekte kamera en gang du også =: )

    SvarSlett