lørdag 9. mai 2009

JØSS..

..dette var jo lenge siden :o
Jeg kan jo starte med å fortelle at jeg var så heldig å komme opp i matte skriflig, som jeg virkelig ønsket av hele mitt hjerte at jeg skulle komme opp i!
Muligens ikke.

Jeg vil påstå at mine matteferdigheter er like gode som min fars ferdigheter i å danse ballet, do the math.. Ååh, ordspill! I'm a genius : D

Ellers ble kvelden i går tilbrakt hos Jørgen i den lille hybel leieligheten hans, det var en riktig så koselig kveld med Anders og Synnøve :D
Vi fant riktignok et utall ekle småkryp inne og utenfor, vi så to edderkopper, muligens den samme men på to veldig forskjellige tider, en snutebille Jørgen hadde prestert å skyve under madrassen fordi han ikke turte å ta i den.
Vi så to snegler en med skall og en som så ut som en svidd kjøttpølse



ikke ulik denne.

Jeg vil uansett si at det verste var da vi fant alle de svarte og store billene som vi konkluderte med at hadde et hi i Jørgens vegg, ettersom de stadig hoppet ut fra et hull i veggen og krøp rundt og gjorde kvalm.

Nå har jeg ikke noe mer å skrive om i dag, nå skal jeg nemlig sette meg ned å øve til eksamen som er til onsdag
Ønsk meg lykke til da, eller? :)

5 kommentarer:

  1. Jøsses, ikke dårlig altså! Det var et skrukketroll som var under madrassen da '-..-
    Dessuten var det fint at du ENDELIG kom med nytt innlegg! :- D

    SvarSlett
  2. Jeeeez, Jørgens skrekkleilighet, liksom. hihihihi, jeg dævver. Jeg kan fortelle deg at det er en stinkbille-familie, og at den har denne lille familien har det flott, tusen takk!

    Hahah, digger deg, pus.

    SvarSlett
  3. Hmm, ja'a. Alltid koselig med naboer.

    SvarSlett