søndag 24. mai 2009

JEEZ

Nå skriver jeg så sjelden at jeg tviler sterke makter på at noen i det hele tatt gidder å lese mer, beklager det
Jeg er busy, busy vet dere. I wish :)

Matte eksamen gikk bra hvis dere lurte, min kjære far presterte å ta et bilde av meg der jeg flittig satt og øvde!


Jeg håper forresten det ikke bare er meg som er blitt total avhengig av Bricks Breaking på facebook? Jo, det håper jeg, jeg liker å tro jeg er mye flinkere enn alle andre :D!
Det er ufattelig gøy :O!

Ååh, også lurer jeg litt på en ting: hvis man tar bilde av en person som tydelig er i fokus og i midten av bildet, har man lov til å legge det ut, uten at personen selv vet om det? (Person en ikke kjenner)

Jeg tok nemlig et supert bilde av en random mann på bussholdeplassen, her en dag, som jeg hadde så lyst å dele, men jeg er ingen lovbryter så jeg tenkte det var greit å vite om det ikke egentlig var lov før jeg la det ut :D

Jeg og allergien min skal forresten gifte oss, for vi elsker hverandre!
Vi ønsker kun pollen som bryllupsgave :)

3 kommentarer:

  1. Hvem sin jentegenser er det montro?
    -sondre

    SvarSlett
  2. Det er gruelig mange regler når det kommer til det der. Og regler er til for å brytes, de brytes tusenvis av ganger hvert sekund. Så om du vil dele bildet med oss så gjør det, du kan heller ta det bort etterpå =: )

    SvarSlett
  3. NEI, Ulrikke! Det er ikke lov med mindre du har hans samtykke. Trodde jeg hadde lært deg dette her, eller hva?
    -kizz helgapelga

    SvarSlett