tirsdag 2. juni 2009

AWESOME..JUUUST AWESOME -.-

JA! Yes! Jeg har klart det!

Nå har jeg altså en stund vært helt dritt lei av falmet brunt hår og bestemte meg for å farge det(jeg har ikke naturlig brunt, for dem som ikke visste deeet).

Ååjada! Jeg tenkte jo at ettersom jeg ikke har så mye rødpigmenter i håret mitt og det snart var helt lyst uansett, burde det gå greit.
Og det gjorde det, helt sant, kjempefint ble det!

Muligens ikke, jeg skjemmes :D!

Håret mitt ser fake ut, rett og slett fake, ja! Ikke i den forstand at det ser ut som parykk (håper jeg/liker jeg å tro), men det ser bare rart, unormalt og fakefakefake ut.

Jeg ser for meg at jeg har en lysende karriere som hårfargemikser.

Anywaaays: jeg tror ikke jeg skal vise meg på gaten på en stund, og hvis du tror du en gang får se håret mitt slik tar du skammelig feil, nei, ikke faen om jeg skal legge ut noe bilder av dette kråkereiret!
Feel free to feel sorry for me : )!

Æhæhæh, se Yes Man og Oppdrag Nemo : )

4 kommentarer:

  1. Hvis det er til trøst : hårfarging er så absolutt ikke min sterke side heller. Bare at jeg gikk fra blondt til brunt. Men ble det brunt? Neeeida, det ble rødt!

    Haha, men det var ikke verre enn å farge det på nytt.

    SvarSlett
  2. Du får nok ikke mat NEI! Du får nok ikke mat NEI! DU får nok ikke mat; du er på slankÆÆÆrn.

    SvarSlett
  3. Oppdrag Nemo er den beste tegnefilmen noensinne<3

    SvarSlett