tirsdag 24. februar 2009

KAAN DU FINNE SÅPEBOBLENE? :D

Æsj, jeg gidder ikke så skrive noe sånn "Første innlegg i ny blogg" innlegg
Ingen som bryr seg om det uansett :]

Aaand if anyone cares, så skal jeg faktisk fortelle hva jeg har valgt å søke til videregående! Wehey! :D

Here it goes:
1 - Musikk, dans - og drama (med musikk) - Kongsberg. vgs
- Musikk, dans - og drama (med musikk) - St. Hallvard. vgs
- Musikk, dans - og drama (med drama) - St. Hallvard. vgs
2 - Studiespesialisering - Kongsberg. vgs
3 -Studiespesialisering med formgivning - Kongsberg. vgs

Jaa, det tenker jeg var spennende for deg - det var ikke det for meg heller.
-Jeg har fire dager igjen, som jeg kan bruke til å endre ønskene mine så mye jeg vil på, og så er det ingen vei tilbake.

For bare noen dager siden brukte jeg faktisk en hel dag på å rydde rommet mitt, så det kunne se ut som et jenterom, for en gangs skyld.
Nå ser det sånn her ut igjen :


Legg merke til alle bøkene som ligger på pulten og alle klærne som pent og ryddig er stablet inn i klesskapet. :]
Jeg tror forresten ikke det skal være noe stort problem å finne såpeboblene,(eller såpeboble tingen - som Kjersti skulle ha det til >:o ) kan du se den? :D

3 kommentarer:

  1. Jeg fant såpeboblene!

    SvarSlett
  2. Jeg fant den !! Jeg er Sondre Gautefald, men ønsker å være anonym.

    SvarSlett
  3. Flink jente. Rotete rom er det lureste. Du burde starte på St. Hallvard! :O

    SvarSlett